Continental Contact Plus - це універсальна міська гума, сумісна з будь-яким типом асфальтованого та бетонного покриття.
Завдяки високій стійкості до проколів, гарантує підвищений комфорт.
Велосипедисту не потрібно буде хвилюватися через можливість пошкодження дозволяючи отримувати задоволення від їзди.
Дана модель пройшла сертифікацію ECE-R75, він вказує на те, що продукт підходить для використання на електро-велосипедах здатних розвивати швидкість до 50 км/год.
Брендом заявлено сім рівнів захисту, щоб користувач міг комфортно вибрати продукт під свої потреби.
Ця модель має індекс 7 із 7, який є максимальним.
Технічні характеристики:
- Розміри: 28 X 1 5/8 X 1 1/8;
- Ширина: 28 мм;
- ETRTO: 28 - 622;
- Тип протектора: Напівлік;
- Щільність плетіння корду: 3/180 TPI;
- Робочий тиск: 80-102 PSI;
- Вага: 645 р.
Особливості:
- Смуга, що відображає на боковині;
- Підвищений захист від проколів;
- Сумісність із преміальними електровелосипедами.
Технології:
Safety Plus - технологія спеціально розроблена для швидких електро-велосипедів. Компанія поєднала методику виробництва SafetySystem (посилена кевларом, армована нейлонова тканина) з важким еластичним матеріалом. В результаті вийшов надзвичайно стійкий захист до проколів та порізів, який завдяки своїй високій еластичності забезпечує низький опір коченню. Такий підхід дозволяє заощадити заряд акумулятора.
Вона також відповідає вимогам більш високошвидкісних електровелосипедів, які здатні розвивати швидкість до 50 км/год.
Safety Plus також адаптована для більш високого крутного моменту електронних велосипедів, що дозволяє гумі не розтягуватися в різні боки внаслідок високої швидкості обертання колеса.
Сумісність для E-Bikes - компанія спирається на більш ніж 100-річний досвід роботи з покришками для мопедів і мотоциклів. Усі їхні міські та трекінгові шини розраховані на стандартну швидкість, не менше 25 км/год. Такі шини з маркуванням E50 також сертифіковані для S-Pedelecs (преміальний клас електровелосипедів). Завдяки своїй високоякісній структурі захист від проколів є вкрай високим, а опір коченню - низьким, це забезпечує захист від передчасного зносу, викликаного додатковою рушійною силою.
Контрольний тест Contact PlusУ ході розробки було проведено порівняння дев'яти покришок з моделями конкурентів, в тесті на схильність до проколів. Інститут Зедлера підкреслив, що Contact Plus буде більш стійкою до пошкоджень від розбитого скла та зіставних предметів, ніж аналоги конкурентів.
Під час тестування Continental з покришками конкурентів, вага та розмір ETRTO був ідентичний в обох.
Випробування проводилися при температурі від 20,5 до 21,8С. Всі вимірювання були виконані по три рази на кожному випробуваному зразку, у різних зонах відповідно. Випробування проводилися за постійної швидкості 100 мм/хв.
В якості зондувального пристрою використовували лезо шириною п'ять міліметрів, заточене з обох боків під кутом 40 градусів. Це моделює проникнення сторонніх предметів, таких як бите скло або гостре каміння.
В результаті тесту, Contact Plus виявився на 30% стійкішим, ніж аналоги. Проникаюча здатність леза за тестовими зразками конкурента була на 6 – 23% нижче за всіма розмірами, ніж у порівнянних зразків. Ви можете знайти додаткову інформацію у відповідному огляді на сайті виробника.